„Purpose“ (záměr)
Jak uvádí Forbes, v prvé řadě musíte mít určitý záměr. Tedy musíte si definovat, proč vlastně cílů projektu chcete dosáhnout a co je hlavním důvodem, že na projektu chcete vlastně pracovat. Cíle si definujte vždy měřitelné. Bez toho, abyste si sami pro sebe řekli, co je vlastně vaším ultimátním záměrem, se vám může stát, že svůj cíl ztratíte během práce na projektu ze svého zorného pole.
„Passion“ (vášeň)
Máte dostatečnou motivovanost na projektu pracovat? Nebude vás práce na něm nudit, a pokud ano, máte vymyšlené způsoby, jak si motivace dodat? Najděte si na projektu něco, co vás baví a co vás bude hnát kupředu, jinak bude vaše práce velmi obtížná.
„Practice“ (praxe)
Je projekt prakticky proveditelný? A pokud ano, jaké přesné kroky a jaké rutiny musíte splnit, abyste se posunuli směrem k vytečeným cílům? Nezapomeňte definovat zcela konkrétní, dílčí kroky, které vás k cílům projektu postupně dovedou.
„Proficiency“ (kompetence)
Rozsah projektu a plnění plánovaných úkolů musí spadat do vaší kompetence. Tedy do kompetence vašeho týmu v případě týmových projektů, nebo do vaší osobní kompetence v případě vašich osobních projektů. Ujistěte se, že máte dovednosti, znalosti, zkušenosti a technologie na to, abyste cílů v rámci projektu skutečně mohli dosáhnout.
-mm-